Autor: Antoni Zalewski
Wyświetleń: 2057
Wakacyjny wypoczynek ministrantów
Udostępnij

Wraz z rozpoczęciem wakacji ministranci z parafii NMP Nieustającej Pomocy w Bełchatowie, wraz z księdzem Karolem Skowrońskim wybrali się na zasłużony odpoczynek. Sprawdzonym od kilku lat miejscem była miejscowość Mikoszewo nad polskim morzem.

Przez cały czas wyjazdu dopisywała dobra pogoda, każdego dnia więc wypoczywaliśmy na plaży, opalając się i kąpiąc oraz grając w gry zespołowe. Niemal codziennie jeździliśmy także na pobliskie boisko Orlik i tam pociągnięci mundialową atmosferą rozgrywaliśmy zacięte mecze w piłkę nożną.

Oprócz wypoczynku na miejscu zwiedzaliśmy także atrakcje trójmiasta. W szczególności wiele czasu poświęciliśmy na zwiedzenie Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Ciekawym doświadczeniem był pokaz działania kuli czasu na latarni morskiej w Nowym Porcie. Zwiedziliśmy także Stadion Energa w Gdańsku, arenę zmagań miejscowej Lechii i turnieju Euro 2016.

Integrowały nas także gry zespołowe: staraliśmy się znaleźć rozwiązanie i wydostać z "pokojów ucieczki - escape rooms" oraz w pobliskim lesie dzielnie walczyliśmy grając w paintball.

Z wyjazdu wróciliśmy opaleni i wypoczęci, a dobry początek wakacji pozwala mieć nadzieję, że w nowym roku szkolnym przy ołtarzu staniemy pełni sił i werwy.

W wyjeździe wzięło udział wielu ministrantów ponosząc minimalne koszty, było to możliwe dzięki pomocy księdza proboszcza Antoniego Pietrasa, Urzędu Miasta w Bełchatowie i masarni Pana Dominika Marczaka z Dobrzelowa.